شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس

شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس

تولیدات این شرکت از ابتدا مبتنی بر کیفیت محصول و جذب رضایت مشتری بود؛ این شرکت تولیدی در سال‌های اولیه ۲ نوع محصول یخچال و فریزر ۱۲ فوت تولید می‌کرد و در سال ۱۳۸۱ ضمن شناسایی نیازهای تازه مشتریان در جهت بهبود مستمر محصولات خود در ساختار کیفی و ظاهری محصولات تغییراتی ایجاد کرد. همه این دستاوردها در حالی به وقوع پیوست که این شرکت تولید لوازم خانگی در سال‌های آغازین انقلاب با کمبودهای فراوانی از نظر نیروی انسانی زبده و حرفه­‌ای مواجه بود اما مهندسان جوان و متعهد ایرانی فارغ از محدودیت‌های ناشی از ۸ سال دفاع مقدس در دستیابی به اهداف خود بسیار موفق ظاهر شدند.

co_about_0

مدیران این مجموعه صنعتی با دید و نگاهی عمیق ضمن توجه به نیازها، مشکلات و مسائل مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی، برای عقب نماندن از قافله صنعت جهانی لوازم خانگی با راه اندازی واحدهای آزمایشگاهی و تحقیقاتی پیشرفته ضمن دست یابی به دانش این صنعت به تولید محصولی با کیفیت جهانی پرداختند. آنان ضمن بر طرف کردن نیازها و انتظارات رشد یافته مشتریان داخلی، به آن‌سوی مرزهای ایران نظر داشته به دنبال دستیابی به بازارهای صادراتی منطقه و پس از آن بازارهای فرا منطقه ­ای و در نهایت صادرات محصولات با کیفیت این شرکت به سراسر جهان هستند. البته تحقق این هدف بزرگ اراده و عزمی سترگ را می‌طلبد که در بین نیروی انسانی، کارکنان و مدیران این شرکت به وضوح دیده می‌شود. در جهت تحقق همین اهداف بود که بزرگ‌ترین شرکت سازنده لوازم خانگی در خاورمیانه حرکت توانمندانه خود را برای تنوع بخشیدن به محصولات با ایجاد خط تولید ماشین لباس شویی تمام اتوماتیک، یخچال، فریزر و کولر آغاز کرد

comps_logo

ایرج محمدزاده

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت مدیره
comps_logo

ایرج محمدزاده

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت مدیره
comps_logo

ایرج محمدزاده

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت مدیره
comps_logo

ایرج محمدزاده

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت مدیره
comps_icons_3

شرکت: بورسی

comps_icons_1

درصد مالکیت: ۹۴

comps_icons_2

وضعیت: مدیریتی