برگزاری مراسم روز کارگر با حضور دکتر محمدی در میان کارگران شرکت پارس الکتریک

برگزاری مراسم روز کارگر با حضور دکتر محمدی در میان کارگران شرکت پارس الکتریک

مراسم بزرگداشت روز کارگر ظهر روز دوشنبه مورخ 1402/02/11 با حضور دکتر محسن محمدی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین در شرکت پارس الکتریک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صنایع عمومی تامین:

 مدیر عامل هلدینگ صنایع عمومی تامین در این دیدار صمیم ضمن تبریک هفته کار و کارگر و نقش این قشر در حیات انقلاب اسلامی، یازدهم اردیبهشت‌ ماه، را به عنوان فرصتی تاریخی عنوان کرده و اینگونه بیان داشتند که در سال 1367 مقام معظم رهبری با حضور در همین کارخانه ضرورت توجه به تولید ملی و نقش کارگران را یاداور شدند و امروز نیز ما باید در همان مسیر با حرکت جهادی به سوی پیشرفت گام برداریم.

ایشان در ادامه  با بیان روایاتی از ائمه معصومین، کارگران را طلایه داران تولید در جامعه دانسته و افزودند یک کارخانه تولیدی در هر مقیاسی که باشد یک مرکز مولد اقتصادی است و همه ما باید سعی کنیم در توسعه و پیشرفت واحد های اقتصادی کوشش کنیم.
دکتر محسن محمدی تاکید کرد: همه مدیران و مسئولان در تمامی رده های تولیدی باید مراقب معیشت و امنیت شغلی کارگران باشند زیرا جهادگران عرصه جنگ اقتصادی کارگران خدوم کارخانجات هستند و نیاز به حمایت دارند.

وی در پایان تاکید کرد: هلدینگ صنایع عمومی تامین این افتخار را دارد که با همراهی و تلاش موثر کارگران معزز، در راستای تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» همواره نقش موثری در انجام ماموریت خود در حوزه امینت غذایی و رشد کمی و کیفی صنعت لوازم خانگی ایفا نماید. این مناسبت ارزشمند را به کارگران خدوم تبریک عرض نموده و از تلاش‌های خالصانه همه کارگران زحمتکش خانواده هلدینگ صنایع عمومی تامین قدردانی می‌نمایم.
در پایان مراسم از 5 نفر از کارگران و همکاران برگزیده شرکت تقدیر به عمل آمد و همچنین از برخی از کارگران حوزه تولید نیز با اهدای لوح سپاس از آنان قدردانی شد.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *