تحول مبتنی بر سند راهبردی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان

تحول مبتنی بر سند راهبردی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان

ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا در سفری به خراسان شمالی با مسئولین این استان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که دکتر محمدی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین و دیگر مدیران عامل هلدینگ های تابعه شستا نیز حضور داشتند ایشان ضمن تاکید بر ایجاد تحول مبتنی بر سند راهبردی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان افزودند در پروژه های در دست اقدام (گاوداری 10 هزار راسی گاو شیری، سیمان بجنورد و پتروشیمی خراسان) همراهی و مشارکت نهادهای استانی و همین طور ارائه تسهیلات را شرط سرمایه گذاری شستا در این بخش عنوان کردند.
ایشان ضمن تاکید بر تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد افزودند اعتماد به جوانان و سپردن کارهای مدیریتی به آن‌ها به‌سختی انجام می‌شود و باید در این مسیر شستا پیشگام باشد.
در این بازدید ها حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی بر اهتمام تمامی نهادهای استانی در تسریع پروژه ها و حل مشکلات و موانع پیش رو تاکید کردند.
شایسته ذکر است بازدید میدانی از شرکت‌های تابعه شستا با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، اعضای هیئت‌مدیره و معاونین و مدیران هلدینگ های تابعه شستا به‌صورت هفتگی و در اقصی نقاط کشور برگزار می‌شود.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *