دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان

دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان

به گزارش روابط عمومی صنایع عمومی تامین؛

دکتر محمدی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین اجتماعی به همراه دکتر شاملی، عضو هیئت مدیره؛ به همراه جمعی از معاونت های این هلدینگ با دکتر قاسم محمدی، مدیرعامل و معاون کشاورزی و دامپروری و تعدادی از مدیران شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین اجتماعی ضمن بیان دستاوردهای این هلدینگ در حوزه های دامپروری و نهاده های دامی از علاقه این هلدینگ به همکاری و مشارکت در حوزه های این چنینی و اشتراک تجربیات سخن گفت.

دکتر قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و دامداری مغان نیز در این دیدار مجتمع دامپروری شرکت مغان را به عنوان یکی از پویاترین دامپروری های ایران معرفی کرد و افزود پروژه های عمرانی زیادی از جمله جایگاه خشک، گوساله دانی و سیلوی خندقی  در دست احداث است.

محمدی اذعان کرد : علیرغم صرف 150 میلیارد تومان جهت سرمایه گذاری های عمرانی و تجهیز شرکت و برنامه ریزی برای سرمایه گذاری 350 میلیارد تومانی در سال آتی از منابع داخلی شرکت این میزان کفاف نکرده و بر اساس بررسی جامع توسط متخصصین و کارشناسان خبره برای احیا و توسعه این بنگاه اقتصادی نیاز به 18 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری می باشد که قرارگیری زیر شمول اصل 44 بزرگترین مانع در این خصوص است.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *