انتصاب «امیر محمد آل یمین» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت لوازم خانگی پارس

انتصاب «امیر محمد آل یمین» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت لوازم خانگی پارس

محسن محمدی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین طی حکمی؛ امیر محمد آل یمین را که پیش از این سرپرست شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس بود به عنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی صنایع عمومی تامین؛

محسن محمدی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین در این مراسم ضمن اشاره به روند تغییرات صورت گرفته در شرکت لوازم خانگی، ابراز امیدواری کرد که سرعت این تحولات با حضور مدیرعامل جدید سرعت بیشتری به خود بگیرد. ایشان بر احیای برند پارس و تلاش در جهت حضور جدی تر در بازار محصولات لوزم خانگی و همچنین ارتقای کمی و کیفی محصولات پارس تاکید کرد.

متن این حکم به شرح ذیل است؛

با عنایت به حکم مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۶ شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس (سهامی عام)، جنابعالی را به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین در هیئت مدیره شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس منصوب می نماید تا با توجه به اهداف و مصالح عالیه این شرکت سرمایه گذاری، با رعایت قوانین و مقررات جاری کشور در جهت تحقق اهداف مندرج در اساسنامه شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس انجام وظیفه فرمایید.ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی و همکاران امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف و سیاست های مجموعه تامین اجتماعی اهتمام ورزید.

 

 

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *