بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از غرفه هلدینگ صنایع عمومی تامین در نمایشگاه اوراسیا

بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از غرفه هلدینگ صنایع عمومی تامین در نمایشگاه اوراسیا

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا از غرفه هلدینگ صنایع عمومی تامین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی صنایع عمومی تامین؛

میرهاشم موسوی، با اشاره به حضور تعدادی از هلدینگ‌های مجموعه سرمایه‌گذاری و اقتصادی این سازمان در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا گفت: بسترهای بین‌المللی، ظرفیت‌های بیرونی بسیار خوبی است که اگر به خوبی مورد شناسایی قرار بگیرند، می‌توانند به توسعه در داخل بسیار کمک کنند. برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فرصت خوبی است تا هم ظرفیت‌های بیرونی در کشورهای مختلف و هم ظرفیت‌های داخلی که قابل عرضه در نظام بین‌الملل هستند مورد شناسایی قرار بگیرند. با این شناسایی درست و دقیق، می‌توان ظرفیت‌هایی از داخل کشور را به سمت بیرون سوق داد تا این ظرفیت‌ها در کنار نظام بین‌المللی و فضای اقتصادی فراملی قرار بگیرد.
براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: حضور تعدادی از کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا در این نمایشگاه، این ظرفیت را به‌وجود آورده تا فعالان اقتصادی کشورمان و هم چنین همکاران ما در شستا بتوانند هم از ظرفیت‌های تأمین مالی و نظام سرمایه‌گذاری بیرون از کشور نهایت استفاده را ببرند و هم احیاناً بتوانند محصولاتی را برای توسعه صادرات در اختیار این کشورها قرار بدهند.
وی در خصوص حضور هلدینگ صنایع عمومی تامین در این نمایشگاه افزود؛  با برنامه‌ریزی صورت گرفته و گزارش‌هایی که در جریان این بازدید ارائه شد، امیدواریم بیش از پیش شاهد توسعه صادرات شستا باشیم و محصولات تولیدی در مجموعه سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی، علاوه بر این‌که در رشد تولید و رونق اقتصادی در بخش‌های مختلف توسعه صنعت کشور، نقش اساسی دارند بتوانند در ارزآوری برای کشور هم مؤثر باشند.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *