بازدید مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین از شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس

بازدید مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین از شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس

مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین روز چهارشنبه مورخ 19 مهرماه 1402 از کارخانجات لوازم خانگی پارس بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی صنایع عمومی تامین؛

در این بازدید مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین ضمن بازدید از خطوط تولید، امیرمحمد آل یمین را به عنوان مدیرعامل جدید کارخانجات لوازم خانگی پارس معرفی کرد. محمدی  در این مراسم ضمن اشاره به روند تغییرات صورت گرفته در شرکت لوازم خانگی، ابراز امیدواری کرد که این تحولات با حضور مدیرعامل جدید سرعت بیشتری به خود بگیرد. ایشان بر احیای برند پارس و تلاش در جهت حضور جدی تر در بازار محصولات لوزم خانگی و همچنین ارتقای کمی و کیفی محصولات تاکید کرد.دکترمحمدی در این بازدید ضمن برشمردن ظرفیت های تولیدی این کارخانه که توانسته در خدمت خانواده های ایرانی باشد، گفت: «انتظار میرود این کارخانه به زودی از تمام ظرفیت تولید خود استفاده کند»ایشان ضمن معرفی مهندس آل یمین از مدیران مجموعه هلدینگ صنایع عمومی تامین برای شرکت لوازم خانگی پارس ماموریت داد تا این شرکت در جهت «ایجاد ارزش افزوده بالاتر، افزایش بهره وری و کاهش هزینه تمام شده، افزایش سود آوری و توسعه سبد محصولات» اقدام کنند. همچنین ضمن «تعامل سازنده با سایر شرکت های لوازم خانگی زیرمجموعه هلدینگ صنایع عمومی تامین» در «راستای هم افزایی درون گروهی» اقدام کرده و با جدیت «طرح های نوآورانه و دانش بنیان را در راستای ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی پارس» در دستور کار قرار دهند.

در ادامه ایشان با حضور در محل کار کارگران شرکت ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارزشمند این قشر به مشکلات و موانع ایشان رسیدگی نمود.

در این دیدار صمیمانه که حدود یکساعت به طول انجامید ابتدا نمایندگان کارگران ضمن تشکر از حضور مدیرعامل هلدینگ ضنایع عمومی تامین در جمع خود به بیان دغدغه های صنفی و مشکلات خود پرداخته و درخواست های خود را به ایشان ارائه نمودند.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *