بازدید هیات کره ای از شرکت کشت ودامداری فکا و توافق جهت خرید جنین آزمایشگاهی

بازدید هیات کره ای از شرکت کشت ودامداری فکا و توافق جهت خرید جنین آزمایشگاهی

شرکت کشت ودامداری فکا، به منظور آشنایی و تبادل اطلاعات، کارشناسان فعال حوزه صنعت دامداری از کشور کره با حضور در شرکت کشت ودامداری فکا از آزمایشگاه اختصاصی انتقال جنین و همچنین دامداری 14000 راسی این شرکت بازدید و با متخصصین این حوزه دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش تادیکو:

در این دیدار که با حضور بهنام مشیری مدیرعامل محترم شرکت کشت ودامداری فکا و جمعی از مدیران و متخصصین این شرکت صورت پذیرفت، پاک چول جین مشاور اقتصادی و تجاری این هیات با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه فکا پیشرفت های موجود در این شرکت را مثبت ارزیابی نمود.

در این بازدید مهندس مشیری مدیرعامل محترم شرکت کشت ودامداری فکا نیز با اشاره به ظرفیت ها و امکانات موجود در بخش های تولید، فنی و مهندسی و حضور نیروهای با تجربه و مهندسین توانمند در این مجموعه اظهار داشت: افق های روشنی پیش روی این شرکت است که با توجه به برنامه های توسعه ای زمان بندی شده، با فراهم آوردن شرایط لازم، به روزرسانی تجهیزات و دستگاه ها و قابلیت های بخش صنعت و فناوری برای تحقق و دستیابی به این پیشرفت ها تلاش خواهیم کرد.

در این بازدید برنامه ریزی های لازم جهت انتقال جنین منجمد دامی برتر به جهت صادرات به کشور کره صورت پذیرفت.
لازم بذکر است آزمایشگاه انتقال جنین به روش ivf شرکت کشت ودامداری فکا اولین و تخصصی ترین آزمایشگاه در صنعت دامپروری کشور می باشد.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *