برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها و همچنین به مناسبت فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه‌ای با حضور سردار جانباز حاج عبداله محمود زاده در هلدینگ صنایع عمومی تامین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صنایع عمومی تامین:

بیستم جمادی الثانی میلاد زهره درخشان و راز ماندگار هستی، جلوه ای نورانی از معجزه آفرینش، ام‌ابیها، اسوه پاکی و آموزگار شهادت، دخت نبوت، همسر ولایت و مادر اهل بیت عصمت و طهارت، حضرت فاطمه زهرا(س)، می باشد.
وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا(س)، به یقین به مثابه پیدایش هویتی ممتاز و طلوع طلعت تام و تمام الهی در سپهر معرفت بشری است و این گوهر گرانبها با حضور خویش به واژه مادر قداستی بخشید که تا ابد زیربنای فضیلت های انسانی و ارزش های والای خداوند است.

دکتر محسن محمدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بانوان هلدینگ صنایع عمومی تامین افزود: سوگند به آنگاه که  کوثر را به پیامبرش هدیه کرد. هدیه ای به غایت بزرگ که سزاوار حمد و ثنا است. ریحانه ای که بهانه خلقت شد و تداوم دهنده نسل خاتم الانبیا ‌(ص). فرخنده زادروز بانوی دو عالم، بانویی که فرهنگی بنا نهاد برای امتداد تاریخ انسانیت و نسلی ساخت پیرو مکتب فاطمی و میراث دارانی همچون سید الشهدا را تربیت کرد تا آغازگر خط جهاد حق علیه باطل باشند. خطی که امتدادش تا عصر حاضر رسید و سربازانی در این مسیر متولد شدند برای صیانت از حریم حرم. نسلی که همچون مقتدایشان تا جان در بدن داشتند و دارند پای ارزش ها و پاسداری از این میراث گرانبها می مانند و خیل عظیمی از آنها نیز گرانمایه ترین داراییشان را که جان شیرین است را فدا می کنند. گروهی همچون حاج قاسم سلیمانی که خود را سرباز می خواند اما به گواه تاریخ، سردار دل ها می شود و مکتب سلیمانی را  برای خلق حماسه ها در حوزه مقاومت بنا می نهد . حماسه هایی از جنس استقامت مردم غزه، از تبار شیران پیکار یمن و همچون ریشه های رونده در پهنه جهان گسترده می شوند.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *