جلب بالاترین منافع هلدینگ صنایع عمومی تامین در واحد حقوقی طی یک دهه اخیر

جلب بالاترین منافع هلدینگ صنایع عمومی تامین در واحد حقوقی طی یک دهه اخیر

واحد حقوقی هلدینگ صنایع عمومی تامین در عملکرد 18 ماهه خود بالاترین منافع مالی و اعتباری را از طریق فرایندهای حقوقی طی یک دهه اخیر فعالیت این شرکت جلب نموده است.

به گزارش روابط عمومی صنایع عمومی تامین:

دکتر اسماعیل آجرلو ضمن اعلام این خبر گفت: با لطف الهی و تلاش جهادگونه مدیران و کارشناسان حقوقی هلدینگ صنایع عمومی تامین و شرکت های زیرمجموعه و حمایت مدیریت هلدینگ، ضمن جلب بالاترین منافع مالی و اعتباری برای شرکت از طریق فعالیت های حقوقی، مجموعه دستاوردهای حقوقی این شرکت از ابتدای سال 1401 تا کنون معادل ده سال گذشته بوده است.
آجرلو افزود: طی 18 ماه گذشته بیش از 400 میلیارد ریال منافع مجموعه هلدینگ به شکل حقوقی و در قالب وصول نقدی و غیر نقدی جلب گردیده است. همچنین حداقل 500 میلیارد ریال در قالب دفاع و رفع دعاوی برعلیه مجموعه جلب منافع شده است. با فعالیت های حقوقی در دست اقدام تا پایان سال 1402 این رقم به بیش از 1000 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.
دکتر آجرلو در خصوص وضعیت املاک نیز گفت: طی فعالیت های حقوقی صورت گرفته بیش از 600 هکتار از املاک و اراضی مجموعه شرکت های هلدینگ رفع تعارض و تثبیت مالکیت شده یا در آستانه انجام است.
گفتنی است از ابتدای سال 1401 تا کنون بیش از 60 درصد پرونده های حقوقی هلدینگ و شرکت های زیرمجموعه مختومه گردیده است و 15 دعوای حقوقی جدید نیز برای جلب منافع هلدینگ طرح گردیده است. همچنین طرح دعاوی حقوقی جدید بر علیه مجموعه هلدینگ 80 درصد کاهش یافته و 5 پرونده قضایی با سابقه حداقل 10 ساله تعیین تکلیف و مختومه شده است. ساماندهی قراردادها و کاهش 40 درصدی اختلافات قراردادی در مجموعه نیز از دیگر دستاوردهای واحد حقوقی بوده است.
در مجموع این عملکرد نشان دهنده بالاترین میزان جلب منافع هلدینگ در واحد حقوقی طی یک دهه اخیر می باشد.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *