معرفی مدیر جدید حراست هلدینگ صنایع عمومی تأمین

معرفی مدیر جدید حراست هلدینگ صنایع عمومی تأمین

مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید حراست هلدینگ صنایع عمومی تامین صبح یکشنبه 6 شهریور 1401 با حضور مسئولین دفتر مرکزی حراست شستا و مدیرعامل و معاونین صنایع عمومی تامین در محل این هلدینگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صنایع عمومی تامین؛

در ابتدای این مراسم دکتر محسن محمدی مدیر عامل هلدینگ صنایع عمومی تأمین ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام در خصوص معرفی دیدگاه ها و امور اجرایی در هلدینگ ها بیان داشت ، نقش اصلی حراست صیانت از نظام در جمهوری اسلامی و امانت هایی است که در اختیار حراست می باشد.

مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین نقش حراست را در راستای تولید و قوت قلب در کنار سایر مدیران در راستای آموزه های دینی دانسته و ضمن تشکر از زحمات آقای مهدیون در مدت همکاری با هلدینگ صنایع عمومی تامین و آرزوی توفیق برای ایشان انتصاب آقای امینی مدیر جدید حراست را تبریک گفت.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست شستا با تسلیت ایام سوگواری محرم و صفر بیان داشت نقش حراست نداشتن نگاه بدبینی به شرکت و پرسنل می باشد.

دکتر محمدی ضمن تشکر از زحمات آقای مهدیون که بنا بر مشغله و به درخواست خودشان از هلدینگ صنایع عمومی تامین جدا شدند ورود آقای امینی را که با هماهنگی مدیرعامل صنایع عمومی تامین و باتوجه به سابقه قبلی که در این هلدینگ داشتند را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که حضور آقای امینی در مجموعه بتواند موثر باشد.

وی حراست را تابع مدیرعامل دانستند و بیان داشتند انشاالله مدیران حراست بتوانند در موارد مربوطه کمک حال مدیران مجموعه باشند و در صورت مشاهده تخلفات احتمالی نسبت به ارائه گزارش به مدیرعامل و حل و فصل مشکلات پیش آمده در داخل شرکت اقدام نمایند.

محمدی ضمن تشکر از کلیه حاضرین در جلسه توفیق روزافزون را برای آقای مهدیون و سلامتی و ادامه مسیر را برای آقای امینی اعلام نمودند.

مدیر جدید حراست هلدینگ صنایع عمومی تامین از حسن اعتماد مجموعه شستا و صنایع عمومی تامین تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که بتوانند در خدمتگزاری کوشا باشند.

در انتهای مراسم ضمن قرائت حکم انتصاب آقای امینی از زحمات آقای مهدیون و سایر همکاران مجموعه حراست صنایع عمومی تامین تقدیر و تشکر به عمل آمد.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *