کسب مجوز «دامپروری دانش بنیان» توسط هلدینگ صنایع عمومی تامین برای شرکت فکا

کسب مجوز «دامپروری دانش بنیان» توسط هلدینگ صنایع عمومی تامین برای شرکت فکا

هلدینگ صنایع عمومی تامین توانست مجوز «دامپروری دانش بنیان» را توسط معاونت علمی،فناوری و اقتصاد دانش بیان نهاد ریاست جمهوری برای شرکت کشت و دام  فکا کسب نماید.

به گزارش روابط عمومی صنایع عمومی تامین:

با عنایت به فعالیت‌های تحقیق و توسعه ای انجام شده، اولین مجوز دانش بنیانی در حوزه دامپروری در شرکت‌های زیرمجموعه شستا، در شرکت کشت ودامداری فکا از شرکت های تابعه هلدینگ صنایع عمومی تامین کسب شد. حفظ و توسعه ذخایر ژنتیک بومی کشور، تولید جنین نژادهای برتر و تجاری‌سازی دانش کسب شده، از اهداف مهم گام‌های آتی شرکت فکا در این زمینه خواهد بود.

شرکت‌های دانش بنیان با هدف هم‌افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش‌محور و تجاری‌سازی نتایج حاصل از تحقیق و توسعه در حوزه فناوری‌های برتر، با ارزش افزوده فراوان و براساس معیارهای موردنظر قانون ایجاد می‌شوند.در عصر حاضر تنها درصورتی می‌توان شاهد رشد اقتصادی بود که صنایع و شرکت ها به تغییرات تکنولوژیکی، سریعا واکنش نشان دهند. تنها با ابزار تکنولوژی و نوآوری می توان در عرصه رقابت باقی مانده و موجبات توسعه اقتصادی را فراهم آورد.علاوه بر تحقیق و توسعه توسط تیم های داخلی، هلدینگ صنایع عمومی تامین 22 طرح دانش بنیان با ارزش 8000 میلیارد ریال در حال پیشبرد دارد. از سوی قرارداد تاسیس مرکز نوآوری در شرکت‌ پارس الکتریک نیز منعقد شده و در حال سرمایه گذاری است. لذا این هلدینگ با مدل نوآوری باز، از تمام ظرفیت های دانش بنیان کشور نیز استفاده خواهد نمود.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *