بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از هلدینگ صنایع عمومی تأمین

بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از هلدینگ صنایع عمومی تأمین

برای اولین بار در تاریخ شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از هلدینگ صنایع عمومی تامین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی صنایع عمومی تامین؛

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به همراه مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری این سازمان و ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا) با حضور در هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تأمین با مدیرعامل این هلدینگ و جمعی از مدیران این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.در ابتدای نشست محسن محمدی ضمن ارائه ی گزارشی از دستاوردهای مثبت هلدینگ صنایع عمومی تامین از رشد 133درصدی سود خالص و 84 درصدی درآمد فروش در سال 1401 سخن گفت. وی ضن بیان دستاورد مثبت احیا شرکت های زیان ده ازجمله کارتن البرز و عالم آرا، از رشد 30 درصدی میزان تولیدات لوازم خانگی و الکترونیکی، بومی سازی سیستم عامل تلویزیون های هوشمند و رشد 11 درصدی تعداد دام دوشا به عنوان اقدامات موثر هلدینگ اشاره کرد.
تکمیل فاز دوم ماکو، فاز اول درگزین و فاز اول دلفان به عنوان پروژه های توسعه ای از دیگر مواردی بود که محمدی به عنوان اقدامات موثر در سال 1401 از آنها نام برد.
مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین در بخشی دیگاز سخنانش از اشتغال زایی 150 نفر و رشد بیش از 4 برابری زمین های زیر کشت جهت تولید خوراک دام سخن گفت.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیز ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و یادآوری و گرامی‌داشت رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: یکی از الگوهایی که می‌تواند به ما در همه حوزه‌ها، به‌ویژه در حوزه‌هایی که نیازمند تلاش بیشتر برای حل مسائل بزرگ هستیم، کمک کند، الگوی عملی دفاع مقدس است.وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تجربیات دفاع مقدس گفت: در محیط‌های کاری هم با استفاده از الگوی دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت در برابر مشکلات و کاستی‌ها با روحیه جهادی مشابه مدلی که در دفاع مقدس تجربه کردیم، می‌توانیم بر همه مشکلات و مسائل غلبه کنیم.میرهاشم موسوی در بخش دیگری از سخنانش، با ابراز خشنودی از عملکرد شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین، گفت: «شرکتی که تا دیروز بد نام و زیان ده بوده است امروز به شرکتی خوشنام و سود ده تبدیل شده است که این نشان از مدیریت صحیح دارد» وی در ادامه افزود: به لطف پروردگار، دولت سیزدهم در همنوایی با مطالبات و اوامر مقام معظم رهبری، مشکلات را یکی پس از دیگری حل می‌کند. گزارشات هفته دولت را مرور کنید تا ببینید چه اتفاقات بزرگی در توسعه و رشد کشور، در اقتصاد کلان و در بخش‌های مختلف در حال وقوع است البته همه اینها باید خودش را در سفره مردم نشان بدهد.موسوی تصریح کرد: اوایل این دوره مدیریتی ما می‌گفتیم شستا با این ظرفیت، حداقل سه برابر وضعیت موجود، در بازدهی دارایی‌هایش، در رشد و توسعه و در همه حوزه‌ها، می‌تواند خروجی داشته باشد. امروز اینجا دوستان نمونه‌هایی از این افق سودهی سه برابری را نشان دادند. در بقیه حوزه‌ها هم تقریباً همین وضعیت وجود دارد. ریل‌گذاری موجود از آینده‌ای امیدوارانه خبر می‌دهد و این بزرگترین کاری است که طی دو سال اخیر دوستان ما در شستا انجام داده‌اند. این نگاهی که در سطوح کلان شستا وجود دارد باید به سطوح اجرایی و خطوط تولید هم تسری پیدا کند.
موسوی ادامه داد: انگیزه و هدف در تأمین‌اجتماعی، انگیزه خدمت و صیانت از اموال مردم است. منابع سازمان و فرصت‌هایی که در اختیار ما قرار گرفته، حق‌الناس و متعلق به مردم است. هر کاری که می‌کنیم بخشی از حق‌الناس بر عهده ما است که اگر به الزامات آن درست توجه کنیم ثواب و ارزش کار ما را چند برابر می کند. اگر هم خدای نکرده دچار غفلت بشویم و انگیزه اصلی‌مان را فراموش کنیم ممکن است سردرگم شویم و دچار پراکندگی در تصمیم و هدفگذاری‌های مدیریتی شویم.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *