بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی از گروه صنعتی و تولیدی عالم‌آرا

بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی از گروه صنعتی و تولیدی عالم‌آرا

 ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی به‌ منظور اطلاع از فعالیت های مجموعه گروه صنعتی و تولیدی عالم‌آرا، از این شرکت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی صنایع عمومی تامین:

بازیان مدیرعامل در این بازدید گفت: در دوره جدید و در راستای رویکردهای تحولی مجموعه شستا مصمم هستیم، با تأکید بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش تولید و حاشیه سودآوری، شرکت‌ها را با رویکردها و راهبردهایی که در مجموعه شستا در قالب سند تحولی برنامه‌ریزی‌شده است، عملیاتی کنیم.

در حاشیه این بازدید، آغیلی مدیرعامل گروه صنعتی عالم‌آرا با اشاره به اهم اقدامات صورت‌گرفته در بازه ۸ماهه در این مجموعه اظهار داشت: تسویه وام ارزی، مختومه کردن پرونده‌های حقوقی، سامان‌بخشی به املاک عالم‌آرا، تعمیر دستگاه‌های موجود با استفاده از ظرفیت داخلی، اورهال و تحقیق و توسعه دانش‌بنیان، بهبود سرانه آموزش و مولدسازی و تبدیل دارایی‌ها، گوشه‌ای از اقدامات و دستاوردها این شرکت در 8 ماهه اخیر است.

شایسته ذکر است شرکت عالم‌آرا از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ صنایع عمومی تأمین است که به همت جهادی مدیران این مجموعه پس از سال‌ها تعطیلی به مدار تولید بازگشت و تعداد زیادی از جوانان بومی مشغول کار شدند.

 

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *