برگزاری دومین نشست مدیران حقوقی هلدینگ صنایع عمومی تأمین

برگزاری دومین نشست مدیران حقوقی هلدینگ صنایع عمومی تأمین

نشست سالانه مدیران حقوقی هلدینگ صنایع عمومی تامین برگزار شد.
نشست حقوقی با حضور مدیران ارشد هلدینگ و مدیران حقوقی شرکت های تابعه برگزار و موضوعات کلان حقوقی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ صنایع عمومی تامین:

نشست سالانه مدیران حقوقی هلدینگ روز سه شنبه 10 بهمن ماه در محل هلدینگ برگزار شد. دکتر اسماعیل آجرلو مدیر حقوقی و امور قراردادهای هلدینگ ضمن اعلام این خبر گفت: در این نشست که به عنوان نشست سالانه مدیران حقوقی شرکت ها می باشد گزارش فعالیت همه مدیران حقوقی و برنامه ها و رویکردهای واحد حقوقی و امور قرارداده در سال آینده مطرح گردید.

آجرلو افزود: مهمترین برنامه ها و رویکردهای فعالیت های حقوقی در سال جاری و سال آینده شامل رعایت هرچه بهتر بهداشت حقوقی، فعالیت فوق العاده در زمینه تعیین تکلیف و مختومه نمودن پرونده های حقوقی موجود، برنامه ریزی برای وصول مطالبات از طرق حقوقی و همچنین کاهش ریسک فعالیت های شرکت ها می باشد.

در این نشست همچنین بر موضوع برنامه ریزی فرایندی برای انجام فعالیت های حقوقی و ایجاد داشبورد مدیریت حقوقی و از طرفی حضور فعال در زمینه تدوین بودجه شرکت ها در زمینه حقوقی تاکید گردید.

گفتنی است در سال جاری واحد حقوقی و امور قراردادهای هلدینگ و شرکت های زیرمجموعه فعالیت ها و نتایج چشم گیری در تحقق اهداف کمی و کیفی تعیین شده داشته اند و این موضوع سبب تقدیر از مدیران حقوقی شرکت ها گردیده است.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *