برگزاری مجمع عمومی سالیانه هلدینگ صنایع عمومی تامین

برگزاری مجمع عمومی سالیانه هلدینگ صنایع عمومی تامین

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین با حضور 100 درصدی سهامداران در تاریخ 8 شهریور 1402 ، نسبت به سال قبل زودتر و 23 روزمانده به مهلت قانونی مجمع  برگزار شد و تقسیم سود 210 ریالی به ازای هرسهم صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی صنایع عمومی تامین؛

به گزارش روابط عمومی صنایع عمومی تامین؛ مجمع عمومی عادی سالیانه صنایع عمومی تامین با حضور 100 درصدی سهامداران امروز ساعت 30/8 صبح در سالن اجتماعات شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی برگزار شد و صورت‌های مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و نیز گزارش حسابرس قانونی مسموع و تقسیم سود صورت‌های مالی مورد تصویب قرار گرفت..

‎‌مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین به ریاست ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا و با حضور محسن محمدی مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره آن شرکت، نماینده سهامدار عمده، حسابرس، نماینده بورس برگزار شد که  پس از ارائه گزارش عملکرد سالیانه منتهی به سال مالی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ و قرائت گزارش حسابرس، از مجموع سود خالص، به ازای هر سهم 210 ریال سود تقسیم شد.

در ابتدای این جلسه گزارش مالی به هیات رییسه و سهامداران ارایه و مطرح شد: شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین در سال 1382 تاسیس و در سال 1401 به صورت یک شرکت سهامی عام در بورس پذیرش و بواسطه مجمع عمومی فوق‌العاده که مورخ هفدهم  اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، سرمایه شرکت از مبلغ 1.230 میلیارد ریال به مبلغ 15.000.000 میلیون ریال افزایش یافت که در تاریخ 31/05/1402 در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده است.

ارزش خالص دارایی‌های هلدینگ صنایع عمومی تامین امروز بیش از 14 هزار میلیارد تومان است که با در نظر گرفتن ارزش شرکت‌های غیربورسی محاسبه شده است.

در این گزارش آمده است که درآمدهای عملیاتی تلفیقی و اصلی شرکت رشد داشته اند. همچنین سود خالص شرکت در مقایسه با سال مالی قبل با 110 درصد رشد وهمچنین درآمدهای عملیاتی شرکت 43 درصدی رشد داشته است.

فرآیند عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین با پیشرفت 70 درصد با توجه به تبدیل شخصت شرکت از سهامی خاص به سهامی عام و همچنین درج  اساسنامه تیپ بورس در تاریخ 1401/11/11 به عنوان نهاد مالی نزد سازمان بورس و اوراق بهادار در حال انجام می باشد.

 

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *