پیام مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت

پیام مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت

مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین با صدور پیامی فرارسیدن هفته وحدت، ولادت رسول نبی مکرم اسلام (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی صنایع عمومی تامین:

محسن محمدی در پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت٬ ولادت با سعادت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت که متن پیام به شرح ذیل می باشد:

«وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا»

« ماه ربیع الاول مزین به ولادت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص)، پیامبر مهربانی ها، پیام آور عدالت، صلح، معرفت و پیامبر کامل ترین دین الهی است. ولادت حضرت محمد(ص)، عطر دل انگیز ایمان را به مشام مشتاقان رساند و چشمه های جوشان معرفت را در سینه ها جاری ساخت و کویر جهل و تعصب را به بوستان مهر و تفکر تبدیل نمود و جهان هستی را با وجود مبارک خود منور کرد. ربیع همچنین ماه میلاد با سعادت امام جعفر صادق(ع)، بنیانگذار فقه جعفری و اندیشه ساز جهان تشیع است که با طراحی مکتبی نظام مند، زمینه ساز انقلابی علمی و فرهنگی در میان مسلمانان شد و چشم جهانیان را به نور حقیقت روشن نمود.
هفته وحدت نمادی جاویدان از همدلی و یکپارچگی امت اسلام است. وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه هاست که پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) با اعتصام به حبل المتین الهی و در راستای استمرار رسالت دیگر انبیا و با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد و مهاجرین و انصار را به میثاق اخوت و عقد برادری فراخواند و بنای اتحاد و همبستگی اسلامی نهاده شد. به همین خاطر است که خداوند متعال در قرآن کریم نعمت وحدت، مودت و الفت بین قلوب مسلمین را برای مومنان و مسلمانان یک نعمت بزرگ و بی نظیر الهی معرفی می کند که باید قدردان این نعمت بود و نگذاشت که به بهانه های مختلف این موهبت از میان برود.

اینجانب سالروز ولادت پیامبر نور و رحمت رسول اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و خلف صالحش امام العارفین صادق آل محمد(ع) و همچنین هفته وحدت را به تمامی مسلمین جهان، به ویژه مسلمانان ایران اسلامی و همکاران هلدینگ صنایع عمومی تامین تبریک و تهنیت عرض می نمایم. ان شاءا.. بتوانیم در سایه دین رحمت و مهربانی، همدوش و همگام با یکدیگر، با ایمان و یقین، میراث داری شایسته برای آموزه های غنی اسلام و قرآن باشیم و با ترسیم تصویر حقیقی دین مبین اسلام، پیام مهر و رافت اسلامی را در سراسر جهان طنین انداز کنیم.»

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *