پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین به مناسبت یوم الله 22 بهمن

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین به مناسبت یوم الله 22 بهمن
دکتر محسن محمدی، مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین، با صدور پیامی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی صنایع عمومی تامین، در متن پیام تبریک دکتر محمدی آمده است:

سلام و درود بی پایان بر شهیدان عظیم الشان انقلاب اسلامی بویژه امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت. (مقام معظم رهبری)

طلیعه‌ی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور حیات دوباره ملت ایران، مظهر خروج از حصار استبداد، نماد شکوه و عظمت و فداکاری ایرانیان و سرآغاز آهنگ استقلال، عزت، سربلندی، بالندگی و پویایی ایران عزیز است.
یوم الله 22 بهمن بیانگر اراده ملت عدالت طلب و خاستگاه تبلور ارزشهای اسلامی و ملی، نماد به ثمر رسیدن ایثار و از جان گذشتگی مردم آزاده ی ایران زمین است که با رهبری مدبرانه امام راحل (ع) در برابر خودکامگی، شخص محوری و ذلت پذیری به پا خواسته و انقلاب اسلامی ایران را به سرمنزل مقصود رساندند.

اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهداء و امام شهداء (ره) و تجدید میثاق با آرمان های نهضت امام عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت، فرا رسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به همکاران شاغل در هلدینگ صنایع عمومی تامین و شرکت های تابعه تبریک و تهنیت عرض نموده و از تمامی همکاران گرامی دعوت می کنم که با حضور گسترده در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام وحدت و اتحاد خود را به جهانیان مخابره کنند.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *